Bevezettük a CIB Vállalati Service Desk rendszerét

DSS Consulting  2006. október 11.

Sikeresen átadásra és bevezetésre került a CIB Bank ZRt. számára a DSS Consulting Kft. által fejlesztett Vállalati Service Desk (VSD) rendszer, melynek célja a banki ügyfélkiszolgálás és termékértékesítés hatékony támogatása a bank összes fiók alkalmazottja számára.

A VSD rendszer a lakossági ügyfelek kiszolgálása mellett képes a kis és középvállalati (KKV) ügyfelek kiszolgálását is egységes formában támogatni. A termékértékesítés komplex munkafolyamatát a banki felhasználók a VSD rendszer segítségével tudják elosztott módon, hatékonyan végrehajtani. A rendszer kialakításánál elsődleges cél volt az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása. A VSD segítségével a felhasználók egy egységes, ergonómikus, WEB-es felhasználói felületen keresztül érhetnek el több banki háttérrendszeri szolgáltatást, szükségtelenné téve az ügyintézők számára ezek párhuzamos használatát.

A VSD rendszer megvalósításánál a legújabb J2EE technológiákat alkalmaztuk, figyelembe véve a bankban elfogadott szoftverfejlesztési normákat és minőségi követelményeket. A VSD az IBM J2EE technológiájára épül, kihasználva e területen az IBM teljes szoftver portfolióját: WebSphere Portal Server, WebSphere Application Server, Tivoli Access Manager, Mqueue Workflow, Mqueue Series, DB2 Universal DB.

« Vissza

 

PatroNet CMS